اس ام اس تیکه دار جدید
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

اس ام اس تیکه دار جدید


بعضی ها “یار” نیستن ، “بارن” …
با رفتنشون آدم سبک میشه …
::

اس ام اس کنایه
::
شک کرده بودم کسی بین ماست !
حالا یقین دارم “من” بین دو نفر بودم !
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من !
::
::
التماس مال دیروز بود ، مال وقتی بود که ساده بودم …
الان میخوای بری ؟
هـــــــــیـــــــــس !
فقط خداحافظ …
::
::
اولا به نظر می رسید که زندگی بی تو یعنی هیچ …
حالا که رفتی فهمیدم که فقط به نظر می رسید …
::
::
این روزها کسی از ثابتش استفاده نمیکند، همه اعتباری می خواهند و قابل تعویض !
همراه را عرض میکنم …
::

جمله های تیکه دار غمگین
::
برای بعضی ها نباید خودت باشی !
باید یکی باشی ، شبیه خودش …
::
::
به احترام رفتنت ، کلاهی که بر سرم گذاشته ای را بر میدارم …
::
::
باید به بعضیا گفت عزیزم تو روی پاهات نمی تونی وایسی ؛ چه برسه به حرفات . . .
::
::
بعضیا باید انقدر بمونن تو ” کَفِت ” که خوب تمیز شن . . .

::
::

به بعضیا باس گفت عزیزم زندگی ما بازار نیست که بری یه دور بزنی و اگه از کسی خوشت نیومد برگردی ، اگه رفتی دیگه برو تا یه لگد نخوابوندم زیر گوشِت . . .
::
::
آدمایی که رفتن ، یه روزی برمیگردن ولی درست وقتی که دیگه منتظرشون نیستی !
::

اس ام اس تیکه دار و غمگین
::
عزیزکم حالا که داری میروی تا روزهایت را بدون من سر کنی ؛ بر سر دو راهی که رسیدی بپیچ به چپ ، به جهنم ختم میشود !
::
::
آن روزها گنجشک را رنگ می کردند و جای قناری می فروختند ، این روزها هوس را رنگ می کنند و جای عشق می فروشند . . .
آن روزها مال باخته می شدی و این روز ها دلباخته !
::
::
به هر آدمی پیله نکنین ، توهم پروانه شدن می گیرتشون !
::
::
بعضی وقتا مشکل از خود ماست !
واسه کسی که یه قدم واسمون برمیداره ، دو کیلومتر پیاده میریم . . .
::
::
همه چیز عوض شده جز تو
جانم ، تو از اول هم عوضی بودی . . .
::
::
اینقدرکه براى” خر ” کردن من سعى کردى ، براى خودت وقت میگذاشتى حتما ” آدم ” میشدى !
::
::
علاقتو جایی باس خرج کنی که یه شعوری پشتش باشه !
::

اس ام اس جدید تیکه دار و غمگین
::
بعضیا علاوه بر اینکه آدم نیستن ، آدم بشو هم نیستن . . .
::
::
خیانت تلخ ترین قسمت یک زندگی عاشقانه است ، جایی که با قلبی شکسته و وحشتناکترین دردها متوجه میشی با تمام وجودت زیباترین داشته ات “عشق” رو به بی لیاقت ترین شخص دادی !
::
::
باید به بعضی ها گفت :
ظرفیت پشت تکمیل است لطفا از جلو خنجر بزن . . .
::

استاتوس های تیکه دار
::
بعضی آدم ها رو باید درک کرد !
بعضی ها رو به درک . . .
::
::
اشتباه من املایی بود ، من فقط او را همدرد نوشتم ، گویا او هم ، درد بود . . .
::
::
کاش بعضی ها بدونن “ مخاطب خاص ” شدنشون نتیجه احساسات “ خاص” طرف مقابلشونه نه ویژگی های فردیشون !
::
::
تقصیر از ما نیست . . .
بعضیا خودشون دلشون میخواد “ یادگاری ” باشن پشت در مستراح عمومی !
::
::
من تصوراتم از تو با ” کاش” گره خورده . . .
تو توقعاتت از من با “باید ” !
::

استاتوس های طعنه دار
::
بعضیا هم مثه این دیوارای تازه رنگ شده میمونن ؛ فقط هستن ولی نمیشه بهشون تکیه کرد ، اگرم تکیه کنی سر تا پای خودتو کثیف کردی . . .
::
::
بعضیا رو انگار تو بچگی ، ۳ بار انداختن بالا ، ۲ بار گرفتن !
::

بهترین اس ام اس طعنه دار
::
محبت هایت را شمردم !
درست بود اما این عشقت را پس بگیر ، گوشه ندارد . . .
::
::
عزیزم ، وقتی یکی رو “ تیک ” می زنی ، رو بقیه “ ضربدر ” بزن لطفا !
::

جملات زیبای تیکه دار
::
کسی رو که دوست داری این قدر نبر بالا که دست خودتم دیگه بهش نرسه . . .
::
::
به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن . . .
سنگینه ، سُرفت مى گیره !
::
::
نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …
تو از اول هم هیچ نداشتی !
::
::
چه خوب است آدمها یک نفر را هر روز دوست داشته باشند نه هر روز یک نفر را !
::

اس ام اس تیکه دار
::
قشنگیه لیاقت اینه که همه نمیتونن داشته باشن !
::
::
حس میکنم باید کارگردان میشدم …
هرکسی به من میرسد بازیگر است …
::
::
بهت نمیگم آدم بی معرفتی هستی چون بی معرفت ها که آدم نیستند !
::
::
یه رابطه هایی مثل ریگ کفش می مونه … اولش سعی میکنی قِلش بدی ته کفشت و باهاش کنار بیای ولی آخرش مجبوری بندازیش بیرون !!!

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 107
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 1088
بازدید کل : 395256
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1